mandag 18. oktober 2010

Fyrste dag etter haustferien

Inneheldt ein pøse pukka-love-te, og eplete so' ho vakraste hadde med frå Tyrkia,
eit kvitprikkete silkeskjerf frå Olsoturen i fjor haust,
engelsklekse, tesmaking og raud neglelakk,
og musikk (Maskineri (Kaizers Orchestra) og To Sing You Apple Trees (Rockettothesky)) frå biblioteket,
og eit istekartong-kutt på nasa som ikkje ville vise seg på bilde.

Translation: My first day after the autumn break considered of tea (one of them from Turkey!), a polkadotted scarf, red nailpolish, English homework, and Norwegian music from the library.

3 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

er det min skyld at du lånte maskineri? isåfall er jeg superstolt! kaizers er generelt helt fantastiske. hvis du vil en dag kan jeg lage deg en kaizersintroduksjonsliste på spotify, eller bare skrive ned sanger.

te er alltid fint. alltid. jeg har aldri i mitt liv sagt nei takk til en kopp te, tror jeg.

Maren sa...

De så gode ut! Håper du nyter hver dråpe :)

Regnboge sa...

Snutebille: For ei tid sidan lånte eg ein live-CD med Kaizers, og sounden va 'kje sånn so eg hugsa frå ein gong før, og so gløymde eg at eg likte dei, og so minte du meg på at eg likte Maskineri-sounden ved å sende "Med ein gong eg når bånn", so ja, din feil^^,

Maren: Det kan du stole på!