lørdag 23. oktober 2010

Ein laurdagsmorgon i nokon si framtid

I dag fann eg ut at Jamie Cullum si stemme passar perfekt til laurdags- og søndagsmorgonar når du ein gong i framtida skal steikje pannekaker og har ein mann og nokre ungar som ligg og søv ein annan stad i huset, ogso når "What a Difference a Day Made" e midtveis, so kjeme mannen din og overraskar deg med å halde armane rundt deg og syngje "... and the reason is you" inn i øyret ditt ilag med CDen ogso gløymer du pannakaka ei lita stund, som visst blir ei litt lang stund, slik at akkurat den pannekaka blir ekstra mykje steikt, og so seier du til mannen din at "Neste gong må du hugse å skru ned varmen før du overraskar meg sånn!".
So delar dokke den svidde pannekaka og du veit at han aldri kjem til å hugse på det, og at det e du glad for, for det e den pannekaka som smakar best.

Translatoin: Perhaps someday you'll stand in the kitchen making pancakes while your husband and children are alseep, and listen to the voice of Jamie Cullum, and then when "What a Difference a Day Made" is half-way, your husband surprises you by putting his arms around you and singing "... and the reason is you" into your ear, and then you'll forget the pancake for a little while that turns into a longer while, and when you get back the pancake is close to burnt, and you say to your man that "You have to remember to turn down the oven next time!".
Then you split the it between you and you know that he'll never remember it, and you're happy to know that, because it is exactly that pancake which is the best.

5 kommentarer:

Maren sa...

Hihi, jeg elsker Jamie Cullum! Tror jeg har hørt Twentyfoursomething-cd'en omtrent i stykker.

Regnboge sa...

Maren: Åh, so fint! Det skjønar eg gødt:P

Kjersti Dahle sa...

nå har jeg ikke lest bloggen din på en uke og jeg revnet nesten da jeg leste igjen, for gud, det er bare så innmari FINT. åh, nå vil jeg gifte meg.

Kjersti Dahle sa...

ps: hvis du ikke vet det så posta jeg det fine nebbdyrbildet på tumblr'en min med det nydeligfine du sa, oversatt til engelsk, og den posten har fått masse likes og reblogs! du skriver så fint.

Regnboge sa...

Snutebille: fyrst: eg vart so himla glad då eg gjekk inn på mailen og såg "snutebille - ny kommentar". E liksom so lenge sia, og då tenke eg at kanskje du har det litt beire no? Håpa det e det det betyr:)

Og takk, fine^^