søndag 5. desember 2010

Ka du ynskje deg te jul?

... spør noken, og då svarer eg: "Noke so' eg ser e frå deg." Enkelt og greit, ikkje sant? Og viss ikkje det va so enkelt, so kan eg nemne noken ting so' e veldig fine:

1.: Noke med sånne på/i (men ikkje snusmumrikkenkopp, for det har eg, og av bøkene har eg "Pappaen og havet", "Sent i november", "Mummipappa på eventyr", "Trollvinter" og "Kometen kommer".)
2.: Seglskuter, sjømenn, vind i håret. Åh!
3.: Illustrasjonen seier alt.
4.: Skin so fint, ogso e dei so mystiske.
5.: Og eg prøvar å lage meg ei samling av grøne/beige/brune/lilla.
Og om noken ve ha noke meir konkret, so kanskje det kan hjelpe å gå inn på Listograhpy og sjå listene mine dar?


Translation: this year, when someone asks me what I want for Christmas, I say "Something that I know is from you". If it's still a bit tricky, I'll mention a few things I like. , and my Listography might be of some use.

Ingen kommentarer: