onsdag 15. desember 2010

Kvelds og opplading til prøvemaraton

I dag var eg att etter skulen, noko som e alt for lenge sidan sist. Sidan eg va ferdig tre og ikkje hadde noke program planlagt, so vart eg invitert på eit spontanbesøk til hybelen til ei venninde. Ho og pusekatt 1 hadde laga peparkakehus i går, med nytenkjande design. Veggen va særs god. Eller va' det taket?
 So va det open skule, og vi sat og venta på at kvelden skulle blir ferdig, for yrskessaksofonisten vår hadde nemlig invitert oss på kvelds (han hadde vunne gratis kvelds på open skule for seg sjølv og fire andre). Sånn såg pusekatt 1 ut medan ho venta på at alle skulle kome, for ein kan jo ikkje byrje måltidet før alle er komne!
Etter kveldsen kom dama som jobba der i dag med ei korg full av nysteikte kvite kakemenn. Ho fylde opp etterkvart som det va nødvendig.
Og so har vi forresten eit lite vesen som bur her. Ho har ei råtøff stemme og laga fine songa. Og ho har dessutan fantastiske busker.

Translation: Loading up to upcoming tests, by visiting friends I've never visited before, waiting for supper to be ready (and some friends to arrive), singing songs on a untuned guitar and eating newly-bakes Christmas cookies.

2 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

du?
bare så du vet det så vanker det julegave på deg også. ikke fordi jeg føler jeg må, men fordi jeg har så innmari lyst. jeg bare orker ikke noe som helst overhodet egentlig annet enn i små glimt, så jeg glemmer regninger og dét å sende noe i posten er et fjell å klatre over. men. det kommer til slutt. bare kanskje for sent.

fine deg.

Regnboge sa...

Hysj: Det e aldri for seint, søte deg. Ta den tid du treng, du:)