lørdag 18. desember 2010

Årets fyrste julebakst (og litt meir)

Eg, broren og mamma laga peparkaker so tidleg at eg åt deig te frukost,
 ho vakraste hadde sendt meg eit brev med finaste juleseglet på,
 ei kjøtmeis sette seg på glaskarmen for å sjå om vi va' inne,
 og eg åt mitt fyrste ostefat:

Translation: Today I, my brother and my mother made gingerbread figures, A friend of mine sent a wonderful Christmas letter, a great tit tought we had fed her too little, and I ate biscuits with cheese for the first time.

2 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

kjeks og ost! fugl! farger! fint! synd at det ikke ble bokstavrim over hele kommentaren der, men det er i alle fall fine ord. og og og jeg skulle svare på den kommentaren din på innlegget om hvor sliten jeg er, også ble jeg (haha) for sliten til å gjøre det. men jeg smilte i hele ansiktet. alt du sier er bare helt fantastisk fint. og kalendergavene treffer meg midt i hjertet hver dag!

Regnboge sa...

Hysj: Det viktigaste e at du smiler:) Og det e veldig kjekt å tenke på at kvar dag i desember, so e det noken so opna ein konvulutt ifrå meg og smiler.