tirsdag 21. desember 2010

Då va' det juleferie!

 Noko som innebar jeopardy i engelsken, og juletresnop te dei som vann (og til dei som ikkje vann),
ein engelsklærar som tok med berlinarkransar, peparkaker, mandriner, kaffi og te som vi skulle kose oss med medan vi høyrde og song med på julesongar,
men fordi vi skulle inn i kultursalen, so fekk vi berre ete litt kaker og synge fire songar omtrent. Der inne var det ein tuba (hurra!) og to trompetistar,
 og italienarane våre song ein fin italiensk song
Ogso var det masse juleklemmar og litt gåveutrekking før eg måtte gå før eg fekk klemt alle god jul, fordi eg skulle få lov te å sitte på i bilen med ei veninne som bur nesten der eg bur. Te alle dokke som ikkje fekk, so latar eg som om eg gjev dokke ein NO!

Translation: Last day of school before Christmas, and it was a bit sad because our Italians leave tomorrow for their own country, and I didn't get to say Merry Christmas to all of my friends, but it was nice because we played jeopardy in English class and ate cookies while listening to and singing along with Christmas songs, and on the concert/scene show after class there was a tuba playing!

1 kommentar:

Kjersti Dahle sa...

OIEE PLUTSELIG KLEM! takk. og og og, snøballer i kalenderen, FINT!