lørdag 5. februar 2011

Blå himmel

I dag kom eg te bevisstheit rundt klokka ti, og merka at lyset var annleis, lysare enn det hadde vore dei siste dagane. So smilte eg litt og sa farvel til det siste biletet i draumen før eg opna auga. Eg hadde nesten gløymt kor lyst det kunne bli, og utanfor dala det ned store, tynne fnugg frå nokre av dei loddengyldne skyene over huset mitt. Lufta var ikkje so alt for kald heller, då eg opna vindauget for å kunne lagre augneblinken litt lenger. Skjønt det vart litt kjølig etter eit par minutt, men slikt gjer ingenting.


Translatoin: today was golden and blue, with a few snowflakes in the morning along with cool, stinging air on my stomach when I opened the window.

2 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

det lukter vår i oslo nå.

Maren sa...

Om ikke kjempelenge er det vår!