fredag 17. juni 2011

To dagar i nam og kaktus

I går
Når ein fer på bytur, so e det viktig å kose seg, syns eg, so eg og frk. Ingvaldsen tok oss to kuler italiensk is. Mint of kokos e den absolutt herlegaste iskombinasjonen eg har smakt, og eg måtte ha det denne gongen òg.
 Då eg kom heim hadde viss pappa kjøpt kakestykker til oss. Fruktfromasjon er namnam, fann eg ut.
 Og so smakte eg morellar for fyrste gong i år, og det var veldig fint og gav sommarkjensle.
I dag
Vart det te på Daiva. Sommarpunchen va ganske god, eg trur eg har fått smaken på brende tesmakar.
 So vart det hybelbesøk dar eg rakk å steike ei pannekake før eg måtte fare for å rekke bussen.
 Og sjå den fine kameraten so' va på den tidlegare nemnde hybelen!

Translation: Some yummy stuff (and a cactus) during the last two days.

1 kommentar:

Maren sa...

Så masse godt!<3 Det er sånn det skal være :) Jeg fikk veldig lyst på pannekake, hihi.