torsdag 31. mai 2012

Brown mint leaf beetle

Det er ikkje alltid at insektbøkene har svar på det du lurer på, men om eg ikkje tek feil, so høyrer dei til i bladbille-familien og heiter so mykje som Chrysolina staphylaea. Den har tildynelatande ikkje noke namn på norsk, men på engelsk heiter den i alle fall brown mint leaf beetle.
Sist nemnde eg litt om forsvarsmekanismen til kamsmellaren. Dinna krabaten her, derimot legg seg daud som ein farao.

Translation: Another beetle I came across a few days ago.

3 kommentarer:

Gitte sa...

Å, jeg liker disse insekt-innleggene. Det finnes så mange forskjellige typer!

motionocean sa...

Jeg har iallfall null peiling!! Trodde først det var en Tordivel, men de er jo myyyye større. Og sorte...

Johanne sa...

Eg har ein facinasjon for biller, og dette var ein verkeleg likandes krabat!