tirsdag 5. juni 2012

I høve venuspassasjen

... lærte vi i biologien i dag å rigge opp utstyr og vitskaplege instrument (kikkert, stege (stige) eller stol, papplate og -bitar, kvitt papir og teip) på ein slik måte at det er mogeleg for oss å sjå venuspassasjen. Diverre gjer fjella og den overskya himmelen her heime til at eg nok ikkje får sett den likevel. Men det er ikkje einstydande med at det vi lærte i biologien i dag var meiningslaust, for ein kan nemleg sjå solflekkar på same måten. Og det er ganske kult.

... fann eg fram Erik Fosnes Hansen si bok Salme ved reisens slutt. Her er det utdraget eg leita etter:

Translation: An excerpt mentioning the transit of Venus, from one of my favourite books by my favourite author Erik Fosnes Hansen. By the way, in biology class we learned how to see the transit. We saw quite a few sunspots while trying it out.

2 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

jeg skal lese utdraget senere, når jeg ikke er så sliten.

og jeg har ingen tanker om å prøve å få med meg venuspassasjen... jeg blir redd av å se på stjernehimmelen, så et slikt fenomen vil nok bare gjøre vondt.

men jeg håper du får se den. og at synet gjør deg spent og glad og full av liv.

motionocean sa...

Om man prøver å se det positive, så ser man også det positive!