torsdag 19. september 2013

Sveve

Sky Light
(biletet er lenka)
Tidleg søndag morgon lettar eg (sjølv om eg svevar litt no òg, i reisefeber), og når eg set føtene mine på landjorda att, er det på ein heilt framand stad. Der skal eg bli omkransa av vakre aksentar, og medan eg sit på toget siste biten skal eg kanskje lese litt, eller berre stirre ut på det ukjende landskapet.

No drikk eg siste koppen med lavendelte, og vonar at eg skal finne ein stad i York som sel den, sånn at eg kan kjøpe med meg eit lite lager heim.

6 kommentarer:

motionocean sa...

KOSDEGKOSDEGKOSDEG!!!!!!

lindater sa...

Kos deg masse på tur! Jeg blir helt reisesyk bare av å lese om reiseplanene dine :)

neverendingcircles sa...

God tur! Kjenner jeg er litt misunnelig, hadde ikke hatt noe imot å ha reiseplaner selv!

h sa...

Å, York er så fin og gammel, med mange skatter <3

Benedicte sa...

Ååh håper du har det så fantastisk fint på tur, lykke til med skattejakten vakre!!
og jeg har et hav av lavendel-te her hjemme du gjerne må smake på en dag.

Gitte sa...

Håper du har / har hatt en fin tur! :)