tirsdag 14. januar 2014

Leseplanar

books
books
bileta er lenka
Av og til prøver eg å lage stablar og lister av bøker som eg skal lese i løpet av ein viss tidsperiode, gjerne i ei viss rekkjefølgje. Men etter mykje prøving og tilsvarande mykje feiling, har eg no utarbeidd eit leseplan-system som vonarleg skal gjere det mogleg å vere spontan og impulsiv i kva eg les, samtidig som eg held eit visst fokus. Planen er slik at eg skal lese:

- minst 3 bøker med russisk forfattar
- minst 3 science fiction-bøker
- minst 3 noveller av ulike forfattarar
- minst 3 bøker av filosofisk karakter
- minst 3 bøker eg er skeptisk til på grunn av omslaget
- minst 3 italienske bøker
- minst 3 biografiske bøker

Talet tre er so fint med det at, dersom eg ikkje likar kategorien (eller at eg finn so mange bøker utanom som eg heller vil lese), so kan eg likevel seie at eg har vore innom. Dessutan er det heller ingenting som hindrar meg i å forsdjupe meg endå meir dersom eg kjem over fleire lokkande bøker.

6 kommentarer:

lindater sa...

Det her var en skikkelig fin liste! Inspirerende. Jeg liker tankegangen din

Synne sa...

Haha, det med omslag er godt tenkt!
Skal vi se. Jeg har tenkt litt på spørsmålet ditt om science fiction. Jeg vet jo ikke hvor mye du har lest fra før, men vil anslå at Douglas Adams er en utmerket inngangsport - full av absurd humor! Jeg ELSKER The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Dessuten vil jeg anbefale Ray Bradbury, som var forfatter av den gamle skolen og med enorm litterær teft. Han har skrevet en del korte historier som kan gjøre stort inntrykk.
Et tredje tips må bli Isaac Asimov, som skrev såkalt "hard" science fiction, ettersom han også var forsker og vitenskapsmann. Det er så kult å vite at en del av tingene disse folka ser for seg faktisk kunne skjedd - eller HAR skjedd, mange tiår etter at bøkene deres ble utgitt!
Kos deg!

Maren sa...

Åh så flott! Jeg liker det! Selv om planen min i år er å lese meg gjennom min egen bokhylle, så burde jeg utfordret meg selv til å lese utenfor min egen komfortsone, og gi bøker og sjangre jeg helt ubevisst bestandig styrer unna en sjanse. Utfordre horisonten litt, rett og slett. Det bør være et mål en gang!

motionocean sa...

Jeg synes det er kreativt og ganske tøft, jeg! (Også liker jeg bildene også!)

h sa...

Så fin leseplan! Hvis du ikke allerede kjenner til dem, vil jeg anbefale Ingvild H. Rishøi sine noveller på det varmeste <3

Kjersti Dahle sa...

Waouw, kul plan!

The Martian Chronicles av Ray Bradbury er science fiction. Nydelig. Og kort.

Og, ang bøker av forskjellige forfattere, så vil jeg anbefale Small Gods av Terry Pratchett. Den burde være inni der. Veldig morsom og rar og veldig, veldig klok.