søndag 6. november 2011

Om glasflasker

Den fyrste glasflaska eg fekk, var djup blå (djupare enn på bildet under), og fungerte ei stund som flaske til blåbærsafta som eg helte ut nokre dråpar frå på ein stein, for å lage blåveir då eg va lita.
Dei to neste flaskene vart med heim etter å ha funne fram alle dei gamle saftflaskene i farmorkjellaren. Den grøne i midten av biletet og den brune litt nedanfor til høgre, dei står på bordet her heime no.
I dag fann eg ei ny flaske som blir med i samlinga mi av farga glasflasker, og inneheldt tidlegare avalkoholisert kyrkjevin og har ein liten rullring på tuten.
 
Translation: I like bottles of coloured glass very much, and here you see a few bottles that have found their way to my home.

3 kommentarer:

Maren sa...

En veldig fin ting å samle på, synes jeg.

Johanne sa...

For ein fin ting å samle på! Farga glasflasker er faktisk veldig dekorative.

motionocean sa...

Det er jo såååå mye kulere enn gjennomsiktige! Og den blå er nyyydelig! Skjønner godt at du falt for den! ;D