lørdag 1. desember 2012

Vinterlys

Når desember kjem med stikkande kuldegrader og tidleg solnedgong, då høver det fint å få besøk av to fine tvillingar som blir med på Bokmannen (for å handle det vi kan kalle kalendargåver til den ikkje-eksisterande adventskalendaren min) etterfølgd av te på kafé for å få varmen i kroppen medan mørkret blir tettare utanfor, skjønt det blir ikkje so mørkt likevel når tre og vindauge er dekorerte med julelys og lykter.
Three Friends by Regnboge
Skjønningar by RegnbogeBooks by Regnboge

4 kommentarer:

motionocean sa...

Jeg er himla glad det er desember, jeg.

Synne sa...

Hurra! Desember! Førjulskos for alle pengene!

Maren sa...

Så koselig! <3 Endelig er desember her.

Gitte sa...

Mest av alt synes jeg desember er skikkelig fin. I hvert fall nå som den er frossen og klar, men det kan gjerne komme mer snø. Da jeg var hjemom i helgen gikk jeg på tur med hunden, og det var så utrolig mange fine julelys å se. Hvite lys i trær, busker og på gelendere. Nordmenn er flinke med julelys, koselig uten at det blir for prangende.