torsdag 22. august 2013

Og ein månad seinare

Av og til er det utruleg deileg å ha ein ting mindre å tenkje på i den store verdsveven, og særleg om ein elles i verda har litt fleire ting å ta seg til og sikte tankane mot enn vanleg. Men no når kvardagen smått om senn er tilbake, er det fint å kunne setje seg ned og få ut bilete og ord no og då. Og ikkje minst ta igjen all den blogglesinga ein har forsømt. Som ein bloggoppstart etter ferien, kjem no nokre bilete frå ein Fjærlandstur i byrjinga av juli, der eg vitja gode folk og kanskje den nest finaste hunden i heile verda, der sommaren var grå og veldig fin med skodde og japanske turistar, og der eg la att ein femhundrelapp og fekk elleve boktitlar tilbake.

6 kommentarer:

Vicky sa...

men omg! så vackert.

Gitte sa...

Hvis hunden din hadde hatt en fanklubb, hadde jeg vært medlem.

Gitte sa...

Det jeg glemte å si: Velkommen tilbake! Og takk for fine bilder - blir så glad når du poster bilder av hunder - enten det er din egen eller andres. : )

Benedicte sa...

Det å komme tilbake til hverdagen er veldig ofte en god ting, det å bare knipse litt bilder, sette noen få og fine ord på ting for å virkeliggjøre hendelser eller for å få ting litt på avstand kan være ufattelig flott.
og bildene er vakre som alltid, åå

Milla sa...

FOR ein vakker hund!!!!

/ JA! Eg elske sånne sms'ar ;) Og tusen takk <3

motionocean sa...

Du, den følelsen kjenner jeg godt igjen! Men jeg klarer ikke komme heeeelt tilbake til bloggverden, for jeg har sååå mye å gjøre! Tre jobber og skole er ikke barebare, men good fun ;D
Hurra for fine bilder og bøker for peng'a!