fredag 30. august 2013

Raudnande bær

No heng rognebæra mørkeraude og tunge ytterst på greinene. Medan du går gjennom kjende gater og stiar, enten på veg mot eller på veg vekk frå noko fint (eller kanskje med noko fint i begge endar), kan du putte ei av dei små raude kulene i munnen og kjenne den svakt bitre, forfriskande smaken som siv ut gjennom skalet når du suttar på den, og du kan smile til deg sjølv eller den som går ved sida di. Du kan tenkje på og ta innover deg alle fargane, smakane og impulsane som den komande hausten lokkar med, med ein palett av fargar som frydfullt utfordrar sansane som har dovna litt vekk i løpet av sommaren.
Og sånn i tilfelle rognen ikkje klarer å produsere nok raudt til lerretet, trør raudhyllen til med sine bær om er litt meir metalliske på farge.

6 kommentarer:

Benedicte sa...

Jeg tok bilder av disse helt fortryllende bærene her om dagen, ah de lyser rødt hvor hen man går.

lindater sa...

Jeg gleder meg skikkelig til alle de fine høstfargene kommer for fullt!

motionocean sa...

Så fint, Ragnhild! Fiiine farger, både i ord og bilder!

Maria sa...

Jeg har faktisk aldri prøvd å smake på et rognebær før, tror kanskje jeg har fått for meg at de er giftige? Uansett, dette må rettes opp!

Synne sa...

Jeg har alltid vært glad i rogn, for vi har noen digre eksemplarer i hagen rundt huset der jeg vokste opp. Fine bilder!

Maren sa...

Fine bilder, nydelige farger!