mandag 4. august 2014

Selskap frå dyreverda

No er tistlane for det meste visna, men medan dei sto frodige vart det fleire ekspedisjonar til tistelplassen vår for å leite etter insekt. Og i år traff eg på gullbassen etter å ha gått to år utan å sjå han i området. Det gledar!
Når graset har vakse seg stort att etter den fyrste slåtten, kjem både ein og to og sju hjortar ned på bøen for å få seg noko mat. Då er det fint å stå i vindauget og sjå på korleis dei prikkete kalvane leikar rundt dei beitande kollene. Og om ein er heldige får ein til og med sjå ein hjortekalv die!
Kvar gong eg får eit insekt på handa, prøver eg å få det til å gå over på nasa mi. So langt har eg lukkast med det to gonger. Fyrst var det ein vanleg augestikkar, og sist var det ein brunspraglete liten krabat.
Og eg kan ikkje hugse sist eg hadde so mange frekner. Hurra for sol (og for regnet som no gjev kjølige temperaturar som gjer at ein kan gå i ullabbar)!

4 kommentarer:

Eirin Lavine sa...

hihi, så fine :) i år får jeg med meg insektslivet på en annen måte enn før, både fordi jeg har flytta på landet og ofte må vente lenge på mens hun snuser rundt... da rekker man en ganske grundig studie av alt som rører seg i gresset! :D

Eirin Lavine sa...

Oi det der ga jo ikke mening: "..både fordi jeg har flytta på landet og FORDI JEG HAR HUND som jeg.." Sånn! Høhø..

Gitte sa...

Så herlig! Det nederste bildet var kjempefint av deg!

I sommer har jeg observert mange korsedderkopper i Danmark, og lagt merke til hvor glad humler og sommerfugler er i lavendelblomstene til mamma.

tine katrine sa...

Så fine store og små. Jeg vil også ha øyestikker på nesa! Og fregner, det har jeg alltid ønsket meg.