mandag 28. mars 2011

"Open up your eyes, then you'll realize..."

Han her helste eg og mamma og pappa på i dag tidleg:
 Og dei her fekk vere med meg heim frå bibliotekutsalet: 
Noken som har lest "Kokoro"? Er den fin? Eg kjøpte boka fordi eg innbiller meg at eg har høyrt tittelen før, og at den skulle vere veldig fin. Men eg anar ikkje ka den handla om, og vil forsovidt ikkje vite det før eg les den heller.
Og eg klarar nesten ikke slutte å syngje på Jamie Cullum-songar for tida.

Translation: Meeting one of the royals, buying three books for about £ 1.5, and having Jamie Cullum's voice inside my head, constantly, makes quite a nice day.

3 kommentarer:

tinekatrine sa...

å, jeg vil også hilse på sånne!

Maren sa...

Noe så flott!

Regnboge sa...

Tine Katrine: Ein gong kjem du sikkert til å måte på ein slik:)

Maren: Det syns eg òg^^,