søndag 30. juni 2013

Syrinnetter

Det er i desse lune sommarkveldane når lufta og lyset, som skimrar so svakt at du aldri heilt får det med deg, at konturane blir meir flytande og litt mindre tydelege enn vanleg. Dei blir mjukare, slik at det kjennest rett og lindrande sjølv om du ikkje hadde oppfatta at der var noko som trengde lindring.

 God kveld, vesle bille!

Translation: In these soft summer evenings the light shimmers (as does the air) so vaguely that you never quite manage to catch the glimpse of it, you just sense it is there. The outlines are smudged, less clear than usual, and they grow smoother in order to heal the things which sickness you were not aware of.

4 kommentarer:

Elin sa...

Hei:) Du var den som vant min giveaway konkurranse. Det var ikke så mange som meldte seg på ( faktisk bare to!) og jeg synes ditt øyeblikk fra Tess of the D'Urbervilles var det fineste, så du vant:) Send meg en mail med din adresse, så sender jeg deg andre premien som du ønska deg som første premie og en overraskelse i posten. Min mail er: elin.foshaug@hotmail.com

Synne sa...

Syriner er nydelige, og lukta er nesten berusende - hadde jeg vært tilstrekkelig liten, skulle jeg også sittet på en slik kvast om sommeren!

lindater sa...

Syriner er så fine! I området rundt omkring Skillebekk er det nesten bare de lilla syrinene som er å se. Enda de hvite blomstene er like så vakre!!

neverendingcircles sa...

Syriner er sommer, syriner er grillkvelder på verandaen, hagespill og glede.