mandag 16. august 2010

Tre nye vener

Slek kan det gå når tre fuglar vert ferdigsydde og ska ut og sjå på hagen og verda ikring seg.

Lilla raudstrupe: - Det va kjedeleg å sitte på dinna greina. Kan vi 'kje gjere noke anna?
Rosa rosefugl: - Nei, sjå kor spennande bakken under oss e!
Nøtteskrike: - Ja, sjå! (tenker: "ikkje sjå ned, ikkje sjå ned")

Translation: I finished three of my birds today, and took them out into the garden. The purple robin thought it boring, the rosy bird found the ground very interesting, and the nut bird agreed to the rosy bird's opinion, except that it didn't dare to look down (but it didn't tell the others).

5 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

du er så jævlig søt. unnskyld fransken min.

kan du ikke skrive en barnebok med slike små historier i? jeg vil så gjerne kjøpe den og få bestevennen til å lese den for meg når jeg er syk.

Regnboge sa...

Du e søt du!:)

Hm, det va ein idé... Kanskje eg får samla nok historier ein dag?

Silje sa...

Desse var fryktelig søte! :D Du veit vel at eg har bursdag snart? :P

Regnboge sa...

Nei, det visste eg ikkje:O Når snart?

Silje sa...

September, 21.