torsdag 23. desember 2010

Kvelden før kvelden

Slik vart treet i år. Det står som alltid inn ei bestestøva vår, og sidan vi har fyrst opp i omnen dar no, so e det sånn at vi kan la alle dører stå opne nesten, for det e fin temperatur i heile huset. Og det e bra, for vi fartar fram og tilbake mellom støvene, og pyntar og pakkar og pratar frå rom te rom.
Og no tek bloggen ein juleferie, trur eg. So difor seier eg god jul te alle saman, håpar dokke alle får det heilt fantastisk i tida framover!

Translation: This is how out Christmas tree looks. Now the blog will take a Christmas break. Merry Christmas!

4 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

så vakkert det er. jeg gleder meg til gaven din.

johanne regndans sa...

god jul <3

Maren sa...

GOD JUL!

Kjersti Dahle sa...

GOD JUL! TUSEN TAKK, herregud, så fine de var, vottene! nå fryser jeg ikke på hendende mer, må vite.