fredag 29. april 2011

Nokre solsmileting

 1. Plenen vår er eigentleg ikkje grasplen, men moseplen.
 2. No kan ein henge ting til tørk på klessnora mellom plometreet og epletreet.
3. Eg fann den finaste Austen-forteljinga ved puta på rommet når eg kom heim (takk, snille broren).

4. I går såg eg eit av yngdlingssmila mine (som eg ikkje hadde sett på fleire månadar), og det va so himla fantastisk!

Translation: Four things that makes me smile today: our lawn consists of more moss than grass, it's time for hanging clothes outside to dry, "Mansfield Park" lay on by bed when I got home today, and yesterday I saw one of my favourite smiles again.

5 kommentarer:

Nina C. sa...

Fine ting du smiler over:) deilig med våren (og sommeren) på anmarsj:)

Synne sa...

Så fine smileting! God helg!

Kjersti Dahle sa...

hvem er det som har yndlingssmilet?

jeg vil ligge på moseplenen din!

Maren sa...

Mansfield Park er nydelig <3

Anonym sa...

Så fine hverdagsdetaljer! Vi har også mest mose på plenen, og mose har slik en nydelig fløyelsgrønnfarve..