søndag 24. april 2011

Om å ete ute

Pappa hadde med hjortebiff som han steikte med løk,
og poteter,
 og mamma hadde laga pinnebrøddeig som vi steikte over bål medan pappa hadde grillen,
 der han, etter ei stund, steikte gulrøter, brokkoli og blomkål.
 Hunden såg mot grillen på den her måten:
 Sånn såg maten ut til slutt (vovven fekk smake litt, altso):
Hundar har forresten fantastisk sterke nakkar og kjevar.
(no luktar håret og huda mi bålrøyk, og eg gledar meg til å legge meg i kveld, med den lukta rundt meg)

Translation: Today we ate in the wild. My father prepared deer meat and vegetables, while my mother had made dough which we roasted over the open fire. I love dinners out.

5 kommentarer:

Maren sa...

Åh. det ser helt fantastisk ut!

Anonym sa...

Det er så herlig når det begynner å bli varmt nok til å spise ute! Håper du har en herlig påske ;)

Synne sa...

Pinnebrød gjør meg lykkelig! Så fint å se at du har hygget deg i ferien!

Valkyrje sa...

Bålrøyklukt er herleg, vitnar om varmt vêr og fine dagar.

Regnboge sa...

Sitrende: Jau takk, den var herleg^^ håpar det var slik for deg òg!

Synne: Lykke e som regel dei små tinga:)

Mynte Valkyrje Poirot: Ei av yndslingsluktene mine!