onsdag 6. april 2011

Skulekunst

Akkurat slek såg pulten til Ingvaldsen ut i dag, etter at ei anna klasse hadde lånt klasserommet vårt. Det er noko særeige med kunst av typen laga-på-skulen-medan-ein-kjedar-seg-og-ikkje-gidd-å-høyre-etter, eller eventuelt vi-må-finne-på-mest-mogeleg-moro-på-dei-fem-siste-minutta-av-friminuttet.
På ungdomsskulen var det av og til at eg teikna kjedelege ansikt berre fordi eg ikkje fann på noke anna, og so gav eg andre i klassa lov til å legge til detaljane. Det va då det vart verkeleg ekspresjonistisk. Meiner å hugse at vi kalla eit av verka for "The Mighty Water Chemical Fight".

Translation: There is somethnig extraordinary about those works of art that come to life during classes when you don't want to listen to the teacher, or in the breaks when you want to do something really amusing in the last few minutes. This piece here was to be found on a friend of mine's desk, after another class had borrowed our room.
Before high school, I sometimes drew the base of a drawing and left the details for some others in my class. Those could turn out to be quite interesting, we called one of our works "The Mighty Water Chemical Fight".

3 kommentarer:

Maren sa...

Hihi, skolekunst er en helt egen og ofte morsom sjanger :)

Synne sa...

Jeg liker skolekunst! Rart hvor kreativ man blir når man egentlig burde fokusere på noe annet!

Silje sa...

Helsing frå Johan.