lørdag 14. april 2012

Fin måte å vakne på

I dag tidleg høyrde eg døra inn til rommet mitt opne seg og kjønte det va pappa som kom inn. Det va no utgjort at han skulle kome inn nett no, tenkte eg medan eg drog dyna over hovudet i håp om at det skulle hindre draumen, som var veldig fin og ikkje heilt ferdig-drøymt, i å forsvinne. "Post," seier han og sleng noko papir ned på nattbordet mitt. Motvilleg opna eg auga etter at han var gått, og då eit såg at der låg ikkje eitt, ikkje to, men tre fine brev som venta på at eg skulle lese dei fine handskrivne orda og setningane som vakre menneske hadde skrive, då var det i grunn ikkje so nøye med den draumen.

Translation: This is what met me when I opened my eyes this morning.

3 kommentarer:

motionocean sa...

TRE???? DET er sykt!! WOOOOOO!

Maren sa...

<3 Ha en fin dag!

Gitte sa...

Å, så herlig. Brev er noe av det fineste. ^^