søndag 8. april 2012

Påskeliste

- Litt endring på bloggen, for å gjere noko annleis.
- Tante og onklar på besøk.
- Snø som legg seg som alvevengjer i håret.
- Ei einsleg kvitveis.
- Lewis.
- Turar til ingen stadar gjennom skogen og fleire timar.
- Spontane gjestebod.
- Hundeblikk.
- Påskeeggjakt på berget utanfor huset.
- Storebror som lagar eggerøre.
- Lesing til heildagsprøve i biologi fyrste dag etter ferien.
- Muslingar og sniglehus frå fjæra.
- Samtaler om arkitektur og glasmåleri frå middelalderen.
- Snop frå Amerika.
- Raudmåla edderkoppar som dovnar seg på grankvistar.

Translation: I've had a wonderful Easter break. I hope you have too.

4 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

natanya! fine natanya. klapp henne på nesen og øret og ryggen fra meg så blir jeg glad.

jeg har hatt en del kjærlighetssorg og bråk i hodet, men óg en del fine stunder sammen med birte, som ble veldig glad av kommentaren du skrev. jeg fortalte henne at du er veldig fin.

men ja, bra påske.

og så flott bloggen er blitt! deilig med store bilder.

Maren sa...

En fin påskeferie! Lewis <3

motionocean sa...

Åwiii! Jeg liker forandringene, jeg!! Ikke heldagsprøve da meeeen... Vi har også det, men på torsdag og i engelsk.

h sa...

Høres ut som en perfekt påske!
+ Jeg blir så glad bilder av hundeøyner <3