lørdag 21. april 2012

Mateksperiment: søtpotet

Her om dagen kjøpte vi fire søtpoteter, fordi eg har gått forbi dei i butikken eit par gongar og alltid hatt lyst til å smake. 

Eg skar dei i store strimlar og blanda ei matskei olje + ei halv teskei chilipulver (oppskrifta som eg fann på nettet sa paprika, som sikkert er betre, men det fanst ikkje i krydderskåpet vårt) i ei skål og brukte ei teskei til å smøre blanding over kjøtsidene av strimlane.
 Dei som ikkje fekk plass på brettet vart kokte. Potetkjøtet fekk ein fruktig konsistens, omlag som mango og glei veldig lett frå skalet. Funkar åleine så vel som med noko salt attåt.
Slek såg søtpotetstrimlane ut etter 35 minutt i bakarømnen på 200 grader. Høver gødt til steikte kjøtpølser.

Translation: I tried out baking and cooking sweet potatoes today. I think I'll need some more practicing, but it was pretty good.

2 kommentarer:

motionocean sa...

Jeg prøver å huske om papsen og mamsen fikk meg til å spise sånn som lita eller ikke.... Uansett HØRES det bedre ut enn det jeg forbinder med ordet. Kanskje det er bakt potet jeg tenker på nå? ..

Kjersti Dahle sa...

søtpotet er supergodt altså. særlig som stappe, til kylling, med en tjukk saus. mmm.