mandag 7. januar 2013

Etterjulsmaterialisme

- Mummikalendar som snart skal opp på veggen (må berre bestemme meg for den beste plassen fyrst)
- Ein liten stjerneglobus som har fått plass ved sidan av kaleidoskopet mitt
- Tre hekla antropodar som vaktar over bøkene
- Mørke safirblå tjukkelabbar (strikkasokkar)
- Bilete av gode familiemedlem i fine råmer
- Krydderte som ein vil ha i køppen heile tida
- Utvida bibliotek i form av keltiske eventyr, ei middelalderkokebok, Dyreskogen, ei lappeteknikkbok og ei notatbok
- Endå eit uglesmykke, samt eit smykke av den typen farmor pla gå med
- Stavmiksar til supper
- Vesker i tre ulike storleikar og alle i praktisk utforming

Translation: My friends and family are really starting to realise what I like, which is refected in the Christmas presents I recieved in 2012.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, stjerneglobus!

motionocean sa...

LIKER - her er det mye fint!

Synne sa...

Oi, for noen flotte gaver! Vel fortjent, spør du meg!

Frøydis sa...

Det må eg seia. For nokon bra gavar! Og så blir eg så glad når du skriv køpp og gødt :)

Johanne sa...

Ein god fangst! Hurra!

Maren sa...

Så mye flott<3

Benedicte sa...

Ååh så mye vakkert! jeg tror vi har lik kalender.