søndag 27. januar 2013

Lavendelte

Velduftane og lindrande, perfekt når ein sit med kraftig (men herleg) gangsperre i låra og er stuptrøytt etter å ha hatt jentekveld til kløkka eitt (som jo er veldig lenge når ein føretrekk å leggje seg kløkka ti). Pøsen er snart tom, so eg må anten sende broren til York for å kjøpe inn meir, eller so lyt eg ta meg ein tur sjølv. Til hausten, kanskje. Rimeleg sikkert. Om alt går som planlagt.

Translation: This lavendel tea is perfect when you're tired and sore after hikes in the mountain and conversations to one in the morning.

4 kommentarer:

Maren sa...

Mmm, det høres godt ut!

Milla sa...

eg sko ønska eg konne lika sånn type te, men det e liksom bare lipton eg får i meg. den vanlige gule. hehe.

/ tusen tusen takk <3

motionocean sa...

Åh, legge seg tidlig, hurra! Jeg også! Og England, wiiii - liker!! :D (te er jeg ikke såååå fan av..)

faehe sa...

lavendel er bare fint det