mandag 11. oktober 2010

Pukkatetips

Når du fyrst ska lage pukkate eller ein anna te som du likar utruleg gødt) so ska du finne fram ei stor tekanne eller ein termos, ogso ha massemasse kokande vatn i, sånn at du kan drikke fleire koppar utover kvelden. Og viss dokke e fleire, so kan den so lika mykje smak få ta heilt fysst, og den so lika teen litt sterkare kan ta litt seinare.

 Translation: When making Pukka-tea (or any of your other favourite teas) you should make a whole pot, so that you can drink one cup now and one cup then and another one later on.

2 kommentarer:

Maren sa...

Fantastisk, jeg er så enig! Jo mer, jo bedre. Har ikke smakt denne Pukkateen, men føler det er noe som må skje snart :) Hihi.

Kjersti Dahle sa...

jeg har ikke tekanne og det gjør meg så trist! jeg trodde ikke jeg trengte det og så innså jeg hvor fint det var da jeg var på besøk i kollektivet hvor de alltid har en kanne med sort te, og nå vil jeg bare ha tekanne alltid.

den teen der har jeg også.