lørdag 30. oktober 2010

Restegarn kan bli mykje rart (og fint)

Garn i oker, oransje, brun og litt blå og raud, ska bli te sokkar:
To og eit halvt av nøste av ditta blå under kan blir noke litt større. Eg skulle til å byrje på det siste nøstet då eg oppdaga at eg hadde laga det litt for stort (nedste bildet), so eg måtte starte på nytt. Heldigvis va mamma so grei at ho begynte på nytt for meg, sia eg va so trøytt. No e eg nesten komt like langt.
(juleputa e det bror min so laga då han va yngre, og den e i støva sjølv om det e jul eller ei)

Translation: The orange, ochre, browns and reds (and some blue) are going to be turned into socks. The saphire blue will be something bigger.

6 kommentarer:

Maren sa...

Jeg skulle også ønske at jeg var ei strikkejente. Kanskje jeg skal bli det :)
Og jeg elsker bildet med hjertet og skjerfet. Så pent!

Kaja sa...

dere høres ut som en sånn fin familie.. :)

Regnboge sa...

Maren: Det e berre å setje i gong, det:D Og takk^^,

Kaja: No vart eg glad:)

Terese Blå. sa...

finefine farger
en dag skal jeg også forvandle haugen med garn (inni puffen) til noe f.eks sokker eller en løve

Regnboge sa...

tblå: Ja! Ja! Ja!^^,

Anonym sa...

Så utrolig fine farger på garnet. Jeg er også en strikkejente, og nå er jeg superrastløs fordi jeg har brukket venstrehånden! fin blogg forresten!