fredag 1. oktober 2010

Den internasjonale språkdagen

Ein italiensk sko,
 litt italiensk is,
 og eit Italiakart laga av italienarar (eg skjønar nesten ikkje korleis dei klarte å lage det so fint!)
I dag va det nemleg den internasjonale språkdagen, og kantina va stappfull av ulike språk, og eg veksla mellom engelsk, fransk og norsk, og det kunne vere ganske uforståeleg, men det gjekk bra.
Vi som har internasjonal engelsk hadde quiz.

Translation: The International Day of Languanges was celebrated with posters and quizes in the cafeteria, and me and a friend bought Italian ice cream.

3 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

gelato, mmm.

jeg vil spise kulinaris, jeg.

jordbærsorbet?

Regnboge sa...

Snutebille: Ho bak disken trudde det va bringebær, og eg trur det va det, eg òg^^ Ogso mangosorbet på botnen <3

Maren sa...

Enda en søt blogg jeg kan følge, hurra!
Og jeg synes absolutt du skal sette deg ned å se Aristokattene på vhs. Helst så fort som mulig tror jeg :)