torsdag 30. september 2010

Nifrost

 I dag var eg igjen etter skulen, og så traff vi på nokre fine menneske og fekk dei med på konsert i hotellkjellaren for (min) fyrste gong, og det va veldig fint (sjølv om eg berre fekk med meg dei fyrste 20 minutta). Eg kjende to av dei som  spelte (skjønt eg veit ikkje heilt om dei kjende meg), og det var triveleg å sjå (og høyre) dei igjen. Og kjellaren va


Translation: When you go to a concert in a room you've never been before, and meet up with beautiful people, it's quite nice.

1 kommentar:

Frk. Ingvaldsen sa...

<3<3<3<3<3hotellkjellaren<3<3<3<3<3
Nifrost er rettogslett kjempeflinke!!! Det var utruleg kjekt å sjåhøyre dei igjen :D Og den siste songen dei spelte var heilt fantastisk! (Eg trur du høyrde den forrige gong vi var på konsert med dei)
OGOGOG vi kom på andreplass på quizzzzzzen! (men det sa eg jo til deg i stad....)