fredag 7. januar 2011

Ei gåve som kom seint og tidleg på same tid

I fyrste klasse gav nemleg ikkje lettsykkelelgen vår meg verken bursdagsgåve eller julegåve, og det gjorde han ikkje i haust/vinter heller, men i dag fekk eg den, og den va sånn at den ska vere for neste bursdag og jul òg. Og det kan eg leve med! Gledar meg til å henge plakaten opp på veggen, og eg fann ut at slike tekanne-i-kopp ikkje e so dumt, for det går meir enn ein kopp oppi kanna, og so slepp ein å ha pøsen i køppen heile tida.

Translation: One of my friends didn't get me anything for my birthday and Christmas last autumn/winter and not this autumn/winter either, but today he arrived at school with these gorgerous gifts, and they are both belated and early gifts, supposed to be for the next brithday and Christmas too. I don't mind that.

3 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

mummi!

hvorfor lettsykkelelgen?

Regnboge sa...

Hysj: Han køyrer lettsykkel, men no e eg ikkje heilt sikker på korfor han e ein elg lenger. Trur det va noke med at han kalla oss for elgar, og då kalla vi han det tebake:P

Maren sa...

fabelaktige gaver <3