mandag 17. januar 2011

Om å isolerast av ras

I dag va det ein slik dag at pappa måtte køyre meg og mamma ned te busswen med traktor, ogso då eg kom inn i bussen, so va visst vegen stengt på grunn av ras. Då va det rett heim te ein litt utvida frukost (sett ihop av eplekanelte og vafler), og lesing om Galileo Galilei (som eg skal sjå teaterframsyning om i februar) og det heliosentriske verdsbildet.

Because of an avalanche, I had to stay home today, and I can't say I mind, as it meat an expanded breakfast with waffles and tea along with words about Galileo Galilei and the solar system.

3 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

du er så søt, jeg vil bare klemme deg og gi deg en skive med brunost.

er det en spennende bok/del av en bok?

tinekatrine sa...

så digg! synd det ikke skjer ras her i oslo så jeg har en bedre grunn til å ikke være på skolen (men bare fire timer søvn er vell en litt god grunn?)

Regnboge sa...

Hysj: Brunost, nam:D Og boka e læreboka i historie/filosofi, og e veldig interessant^^

Tine Katrine: Du kan lime kvitt papir og snøkrystallat i vindauga dine, sånn at det ser ut som at det e ras utanfor? Og fire timar sømn går eigentleg ikkje an å ha skuledag på.