lørdag 28. mai 2011

The Booty

Fyrst gjekk vi gjennom eit rom so' e magisk,
og snart fann eg massemasse flasker som var nye for lenge sidan (eg fann dobbelt so månge ulike som på bildet). Har de forslag til ka eg kan bruke plaskene til? Der er både brune, grøne og blånke.
 Ein gong i tida visste TINE korleis mjelkekartongar skulle sjå ut (noke tull at dei har kutta ut å selje mjølk, seie no berre eg. Og sjå kor fine kynna (vi seie ei kyr, fleire kyr, kyra, kynna) og lada og svalene va!
Honning e nam. Den boksen lengst til høgre har alltid vore so lenge eg kan hugse, og då va det artig å sjå ka so har vore tidlegare.
 Sånn såg forresten yoghurt- og lettrømebegera ut før ein gong. Syns dei va ganske fine.
 Og sjølv om eg var på jakt etter ting som hovudsakleg var frå før mi tid, so vart eg overlukleg då eg fann at froskeparaplyen eg hadde so' lita.

Translatoin: This is the booty from my treasure hunt this evening, in my grandmother's basement.

6 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

jeg synes flaskene skal være lysestaker, jeg. lys i mange farger eller hvite eller kanskje blå, for det passer så godt med grønt og brunt. og så kan de stå i en krok og lyse og være pene.

Silje sa...

Så masse bra funn! Kvar har du vore på skattejakt?
Du kan bruke flaskene til å sette blomstrar eller lys i :)

Anonym sa...

Superfine melkekartonger. Jeg vurderer å sende et brev til Tine om at de må få tilbake de gamle julekartongene. De nye er fæle...

Synne sa...

Så supert med skattejakt! Du fant masse søtt og sjarmerende!

Anonym sa...

nostalgia!

Regnboge sa...

Kjersti: lysestakar høyrdest veldig fint ut!

Silje: I kjellaren til farmor:)

Julesengel: Ja, gjer det:D

Synne: Få ting e beire enn skattejakt.

Vaarloek: Indeed!