torsdag 26. mai 2011

Pysj og gummistøvlar

I dag har eg hatt pysjbukse på og den mjuke jakka som er eit par størrelsar for stor. Eg har drukke te, vandra litt i hagen (Discovery-treet har blomar på no!) og funne noke smilefint.
Veit de forresten kva mat som høver å ha timiam eller rosmarin eller salvie til? Urtehagen e nemleg litt utvida, men eg har ikkje mykje erfaring med dei kryddera som eg no nemnte.

Translation: I've been wearing my pyjamas all day and wandered in the garden from time to time. do you have any tips of which food that goes well with rosemary, thyme or salvie?

3 kommentarer:

Silje sa...

Eg brukar timian på ostesmørbrødet mitt. Samans med smør, skinke, ketchup, ost og pommes frites krydder er det kjempe godt :)

Synne sa...

Oooh, firkløver, så fint! Fortsatt god helg!

Regnboge sa...

Silje: Ah, det ska eg hugse på!

Synne: Te deg òg:)