tirsdag 10. mai 2011

Pust

... men helst ikkje over klorofyllektrakten, den med den veldig fine fargen som vi framstilte i biologien, og som vart raud i henda under UV-stråling, og grøn på papiret,
 og som gjorde henda grøne og plante-luktande. Men det gjer ikkje noke, for biologilæraren vår kjøpte nemleg ikkje berre plantar på butikken, men sjokoladehjarte til oss òg,
 Og den dagen ein endeleg, etter fleirfaldige veker, finn ut at i DAG skal eg vere att på open skule, so serverer dei taco til middag, og der er jazzkonsert etterpå med nokre av dei mest imponerande musikarane eg veit om, og ein ler so himla mykje. Heimvegen såg i tillegg slik ut:
Eg har pusta masse i dag, og det håpar eg du òg har gjort, gjerne pga latter.

Translation: Finally. Just finally.

1 kommentar:

Synne sa...

Jeg ler og puster om hverandre, og har det stort sett festlig og fint. Det er så viktig. For en nydelig kveldshimmel, og sjokoladehjerter er alltid bra, og urtehagen din er imponerende, forresten.