søndag 2. september 2012

As Tall As Lions

Ei vakker stemme som syng melankolske melodiar som tidvis eksploderer saman med gitarriff og trommer for so å tone ned att til mjuke tonar. Innimellom høyrer du nokre av dei såre orda, og om du leitar opp teksten syng du med rett som det er. Eg trur As Tall As Lions kjem til å bli spelt mykje dei neste haustmånadane.

Translation: Just discovered the group As Tall As Lions. I think their songs fit autumn well, and I have a feelin gI'll be listening to them quite a good deal the next few months.

3 kommentarer:

motionocean sa...

Heiiiii!!! La til et par nye favoritter på youtube, jeg!! Takk for denne!

johanne sa...

sv: takk for ordene dine, de var helt magisk fine.
det er godt å kunne skrive eller snakke uten å bli dømt. det gjør ting mye lettere

Johanne sa...

Eg er ganske hundre porsent sikker på at eg kjem til å spele dette mykje! Tusen takk for tips, eg elskar å oppdage ny musikk :)