onsdag 19. september 2012

Gul x 3

1. Amnesty-jakkemerke fordi vi heldt underskriftskampanje rundt matfri. Eg hadde for øvrig gløymt maten min heime, men det gjorde ikkje noke, fordi der va ei framand dame som kom med eit brett med eit par kakestykker på, dels fordi ho tykte vi gjorde ein god jobb, dels fordi ho skulle bli kvitt kakene.
2. Gule oldemorsruter hekla i ull innimellom pensumlesing. Eg veit endå ikkje ka det skal bli av dei.
 3. Omslaget på den boka eg nett har byrja på.

Translation: Three yellow things: an Amnesty-button, crocheted squares and the cover of the book I just started reading.

4 kommentarer:

Maren sa...

Fine gule ting! <3

Gitte sa...

Gult! Jeg synes det er så gøy å se etter / legge merke til ting med lik farger - f.eks spiser jeg noen ganger veldig rosa frokoster (leverpostei, rødbeter og skogsbærsmoothie) eller en gul middag (blomkålssuppe og Urge).

motionocean sa...

Gult er kult, og DISSE er ekstra fine!

Milla sa...

finfine gule ting <3

/ så sant <3