onsdag 24. november 2010

Adventskalendar 2010

Eg har funne ut at eg kvart år (i alle fall i år) ska lage ein adventskalendar og gje den til noken so' eg tykkjer fortena den. Sånn ser den ut, og når eg har fått stadfesta at den so' fortena det har motteke den, so kan de få vite kven.

Translation: From now on, I want to make an advent calendar for someone who deserves it every year. I thought I'd let you know how it looks like this year. I'll tell you who the lucky one is as soon as this person has recieved it.

5 kommentarer:

Maren sa...

Herlighet så fint!

Kjersti Dahle sa...

jeg har tenkt så mye på adventskalendere i år, på de små pakkene som hang i dunkelt lys på veggen ved siden av sofaen, den hadde juletreform og små kroker som pakkene hang i og det var sølvglitter på kantene. små skatter og jeg kunne kjenne julen helt inn i brystet. det er så lenge lenge siden, jeg har ikke hatt kalender siden mamma døde og jeg savner det. egentlig skulle jeg byttelage kalender med en venninne i år, men jeg tror hun har glemt det og jeg har ikke orket å si noe om det for jeg tror ikke jeg ville greid det.

unnskyld hvis dette hørtes deprimerende ut, jeg bare skrev det som dukket opp i hodet når jeg tenkte på adventskalendere. små pakker = kjærlighet, åh.

men! men. så utrolig veldig fin idé. du er ganske magisk, synes jeg.

Regnboge sa...

Maren: ^^,

Hysj: Eg trur alle har eit minne knytt til adventskalendarar. Då vi va små, hadde vi pøsar med Don Rosa sine Donald-teikningar på, og den hang rett over divanen.
I fjor bytta eg og ho vakraste kalendarar, sånn at vi hadde med ei luke kvar dag på skulen (og sende med nokre til helgane).

Kjersti Dahle sa...

ja. du har nok rett i det. bortsett fra kanskje bestevennen, for han hadde ikke kalender da han var liten.

det blir spennende å se hvem som får den! jeg håper vi får vite hva som er inni også.

Kjersti Dahle sa...

...og nå har jeg sett i postkassen min og grått gledestårer. mange, mange gledestårer. du er virkelig magisk.