mandag 29. november 2010

Aldri so gale at det ikkje e gødt for noke

I dag er eg ganske so tett i nasa og sår i halsen, ergo klarte eg ikkje å lese historie og filosofi skikkeleg, so då gjekk eg på julegåvejakt, ilag med ei eg ikkje har funne ut ka eg ska kalle her endå (eg likar å lage kallenamn på folk i bloggen, sånn at dei kan vere litt anonyme (og kanskje litt meir "mine"?)). I alle høve, so fann eg fleire, sånn at no manglar eg berre to-tre stykker av vennegåvene. I kveld har eg pakka inn nesten alle, og eg gledar meg te eg kan dele dei ut siste skuledag før jul!
Og i mårå ska eg fortelje om ein liten by.

(Og det va kjersti so fekk adventskalendaren)

Translatoin: As my throat was rather sore today, I couldn't read history and philosophy very well. Instead, I went with a friend to shop Chirstmas presents for my other friends, and I found something for almost everyone. I've had a good time wrapping them up today, and I'm already looking forward to handing them out on the last day of school before Christmas.

(and the advent calendar I made was for kjersti)

2 kommentarer:

Martotopia sa...

hihi! Då har du biologi 2 du då? (:

Regnboge sa...

Martotopia: Indeed^^