lørdag 27. november 2010

Tre dagar: laurdag

Akkurat som forventa, so vakna eg med sår hals i dag. Men eg fekk ei veldig fin opplysning frå mamma å vakne te: "No e grauten ferdig, so viss du har lyst å stå opp snart, so kan vi ete." Ogso kjøpte pappa halsdrops te meg, og so fann eg ut at eg hadde innmari lyst te å lese i Ringdrotten, som eg ikkje har opna på ei stund fordi eg har hatt andre bøker og ser på Ringdrotten som eit langtidsprosjekt innimyllja all anna litteratur. So langt kom eg i dag:

Translation: today I woke up with a sore throat after yesterday's party (-15 degrees celsius in a thin silk dress), but as I woke up, my mother told me that the food was ready downstairs when I was ready. Then I curled up in a comfy chair and finished reading "The Two Towers" in Norwegian.

2 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

leste du to hele bind bare i dag? :O

Regnboge sa...

Hysj: Nei, då hadde eg blitt litt imponert over meg sjølv. Eg har helde på med Ringdrotten i snart vel eit år, og eg las berre fem kapittel laurdag:) Men eg ve at boka ska vare lengelenge, for det e so herleg å lese den!