tirsdag 16. november 2010

Post te meg?

For nokre dagar sidan fekk eg spørsmål om det gjekk an å sende
te meg, og då måtte eg tenke litt på kva eg skulle svare.

Og no har eg funne ei løysing eg trur e den beste: viss du ve sende noke i posten te meg, so skriv du e-postadressa di i ein kommentar (samt blogg), ogso sender eg adressa mi te deg på e-post. Og eg publiserer ikkje kommentaren med e-postadressa di på!
Eg ve gjere det på den måten sånn at adressa mi ikkje kjem te kem so helst. Og viss du ikkje har blogg, so hade det vore fint om du skreiv namnet ditt. Anonyme folk kjem eg mest truleg ikkje te å sende te. Håpa det er greit slek, for dei som har hatt/fekk lyst til å sende brev.

Translation: If you want to send me a letter, please post a comment with your e-mail adress, and I'll send you my adress, as long as I can identify you (blog or real name). And I won't publish the comment with your e-mail!

Ingen kommentarer: