tirsdag 2. november 2010

Sense and Sensibilty

Eit kapittel att, so har eg endeleg lese ut boka. Lånte den på norsk, men mista liksom lysta på å lese den, og so fekk eg den på engelsk og no fann eg ut at sidan eg nettopp las ferdig "Under the Greenwood Tree" av Thomas Hardy, so kunne eg like gjerne halde fram med 17-1800-talets England på engelsk, og den e so fin (det e begge to forresten)! Elinor og Edward e det søtaste Austen-paret etter Fanny og Edmund ("Mansfield Park" som eg skal lese so snart dei får den på biblioteket). I alle høve: i kveld ska eg lese dei fem resterande sidene i Sense and Sensibility.

Translatoin: Only five pages remain in "Sense and Sensibility", and I think Elinor and Edward is the second sweetest couple in Austen's world, after Fanny and Edmund in "Mandfield Park" which I am going to borrow when it gets in the library.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor mange sider er det i boka?

Har du lest "Emma" av Jane Austen?

Vil du anbefale å lese bøkene hennes, eller er det skrevet på litt tungt gammel-engelsk?

Regnboge sa...

Anonym: I mi utgåve e det 294 sider.

Har 'kje lese "Emma", men det kan hende det blir ein gong i framtida?

Austen har ein forteljarstil der ho brukar mange ord, noko som i fyrstninga kan vere litt tungt, men slikt løsnar etter kvart som du blir van med det (dess fleire av bøkene hennar du les, til lettare går det):)
Språket i seg sjølv e "fin middelklasse"-engelsk, med elegante og omstendelege formuleringar.
Og karakterskildringane e i ei klasse for seg sjølv, levande som få^^
Om eg ve anbefale? JA!:D

Maren sa...

Jeg elsker Jane Austen! Har Mansfield Park på pensum nå i høst, og den er så fin. :)