fredag 12. november 2010

Oktoberpoeten

I forrige veke fekk eg ein e-post frå noken eg ikkje heilt visste kem va, og heilt fyrst stod der følgjande:
"Jeg har den gledelige nyheten om at du er kåret til månedens poet for oktober i Skolekammeret, med Om eg skulle vore vind."
Trur de eg vart glad? Ja, kven blir ikkje det når ein har skrive eit dikt som kjem på Dagbladet si nettside? Viss de har lyst, so kan de lese intervjuet med meg her.

Translation: Last week I recieved an e-mail from a journalist from one of the biggest newspapers in Norway, and they told me that the poem I sent to them was the best in the month of october. You'll find the interview with me here (in Norwegian, though).

4 kommentarer:

Maren sa...

Hurra for deg! Og for et nydelig dikt, jeg likte det kjempegodt :)
Nå må du være ordentlig stolt av deg selv.

Kjersti Dahle sa...

flinka.

heia deg. lese nå jeg.

Kjersti Dahle sa...

ok, nå har jeg lest alt sammen og det var så vakkert at det gikk rett inn i ordskog-tumblr'en min. tenk det.

Regnboge sa...

Tusen takk begge to!

<3