søndag 12. september 2010

Bursdagskake

I dag vakna eg to timar itdlegare enn eg hadde planlagt, og då eg kom ned på kjøkenet hadde mamma sett fram sjokoladekaka på bordet, og venta på at eg skulle stå opp sånn at vi kunne pynte den. Fordi mamma mi e so fin at ho insisterer på å lage kake til bursdagane våre, sånn sjokoladekake vi alltid hadde i barneselskap.
So såg eg på at ho strauk sjokoladeglasur over,
medan eg sjølv gjorde rein skåla som kokesjokoladen hadde smelta i (de har vel høyrt om frukostdessert?),
Tradisjonen tru, hadde vi kjøpt nonstop te pynt, og sia storebroren e i Trondheim, so e det litt vanskeleg for han å vere med å pynte. So då ringde eg han istadenfor og sa at han fekk bestemme ka eg skulle lage på kaka.
Storebroren utforda meg te å lage ein fugl, ein sånn liten ein, og då fann eg ut at eg ville prøve å lage ein raudstrupe.
Ogso vart det ein stjernehimmel òg.

Translation: My mother insists on making the traditional chocolate cake for our birthdays, and we always decorate it with nonstops. My big brother is away for the time being, but I called him, and he told me to make a bird. And I added a starry sky too.

1 kommentar:

Kjersti Dahle sa...

din bursdag?

hurrahurra sytten år?