onsdag 29. september 2010

Caramel tea

Fekk for litt sida eit spørsmål om korleis boksane til kanelkrydderyogiteen såg ut, og då eg va på besøk med ho vakraste i dag, so fann eg svaret:
 Og so hadde vi ungarsk gulasj, og det va veldig gødt, særleg sidan ho nydlegaste tømte pastaen oppi gulasjen akkurat når begge deler skulle stå og småkoke i ti minutt, og det beste va at det eigentleg va eit uhell som gav bevis på at ho e eigentleg eit naturtalent når det gjeld matlaging.
 Eg smakte karamellte frå Qualitea, og fyrst tykte eg han var litt bleik gyllen, so eg let han stå litt te, og so var teen plutseleg djup karamellraud! Akkurat passe mykje smak: eit hint av søtt bak i ganen.

Translation: Today I tested the caramel tea from Qualitea, and I loved it! It didn't taste too much like caramel, but there was a delicious hint of sweetness.

2 kommentarer:

Kjersti Dahle sa...

karamell! jeg har bittelitt baileyste som noen ga meg en gang, og med melk og sukker i smaker den ordentlig som karamell. hvor får man kjøpt qualitea?

elsker yogitea. spesielt i desember.

Regnboge sa...

Snutebille: Eg fekk teen av ho vakraste (ho e den flinkaste av oss tre til å finne nye posetear^^). Som regel finn ho teane på Coop Mega, trur eg. men det varierer nok frå butikk te butikk.